Oszołom 404 Oszołom 404
52
BLOG

Admini: Pomysł na rozwiązanie wtopy z lubczasopismami

Oszołom 404 Oszołom 404 Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Szanowna administracjo!

Macie problem. Problem polega na tym,  że formuła lubczasopism jest nieprzemyślana i nie wiecie jak tą żabę zjeść. Wynika to najprawdopodobniej z braku osoby łączącej wiedzę techniczną, marketingową, kreatywność oraz zdrowy rozsądek.

Ja mam natomiast problem taki, że jak pisałem w poprzedniej notce mój bazowy blog uległ awarii. Część notek odzyskałem z cache google, ale są one zaśmieciowane i musiałbym posadzić jakiegoś studenta na tydzień, żeby to doczyścił i przerobił na formę strawną dla jakiejkolwiek bazy danych.

Mam propozycję - pomóżmy sobie nawzajem!

Wy oddacie mi konto, albo prześlecie moje notki z poprzedniego bloga emailem.

Ja natomiast Wam szczegółowo opiszę jak powinny działaćtechnicznie lubczasopisma, żeby to miało jakikolwiek sens i nie wysadzało aktualnych "detalicznych" bloggerów.

Proponuję wam zatem deal życia. Za 15 minut pracy administratora i odtworzenie backupu moich prac dostaniecie gotowe rozwiązanie, warte komercyjnie na oko od kilku do kilkudziesięciu tyś. zł.

Oferta jest ważna tylko dziś do godziny 14:00. Wynika to z tego, że w końcu po kilku "pracujących weekendach" mam w końcu wolny dzień i mógłbym się tym zająć.

 

 

 

 

Jeśli dostałeś banana, to najprawdopodobniej za chamstwo, wulgaryzmy, atak ad personam, lub stosowanie jednej z wymienionych tu sztuczek: Erystyka Erystycznych nie obsługujemy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości